top of page
  • Writer's pictureMiška Serdelová

my first time

Ahoj, som Miška a nenávidím predstavovanie. 

(brr, cítim sa, ako keby som stála pred triedou a začínala s nejakým prejavom na slovenčine) Premýšľaním nad prvým článkom som zabila celú nedeľu. Je 20:09 a ja som sa práve rozhodla písať všetko čo ma napadne. Nech je to čo najviac osobnejšie, pretože si myslím, že to ma samo o sebe predstaví.

Tí čo ma poznajú a dobre ma poznajú vedia, že fotím veľa a fotím všetko. Po dlhom uvažovaní nad tým, čo so všetkými fotkami a nápadmi na fotky som došla k nápadu založiť si blog. Teda skôr by som povedala "obnoviť si blog", pretože tento blog som založila niekedy pred rokom a odvtedy som sa písaniu článkov vždy vyhýbala, pretože som sa toho stále bála. Čo budem písať? Bude to niekto čítať? A bude sa im to páčiť? 

Postupom času som si uvedomila, že keď prestanem rozmýšľať nad tým, čo si o mne alebo o tom čo robím budú myslieť druhí, bude mi lepšie. Túto jednoduchú vec som pochopila a prestala veci riešiť tak ako predtým. Husté. Koľko vecí som tým vyriešila. A tak tu teraz sedím v mojej izbe a píšem tento článok. Prvý článok. Prvý článok o všetkom čo ma napadne, lebo mi je jedno čo si kto o tom myslí. Taká som ja, také je moje písanie.


Neviem aké články budem písať a o čom budú, viem len jedno. Písanie a fotenie ma vždy veľmi bavilo. A ja som sa rozhodla, že začnem robiť veci, ktoré mi robia radosť! 

V skratke o mne: Som pojašené žieňa, ktorá miluje ticho, dobrú hudbu, pekné veci a dobrých ľudí. Milujem fotenie, písanie, a všetky tvorivé činnosti, na ktoré mám práve chuť a náladu, ktorú mením hrozne často. Milujem kvety, teplý čaj, byť v lese alebo sedieť v obľúbenej kaviarni. Dažďové kvapky ma robia šťastnou. Rada cestujem, spoznávam nové miesta a zákutia. Milujem hranie na gitare, ukulele alebo klavíri. Milujem spievanie keď ma nikto nepočúva. Zbožňujem deti. Moje najobľúbenejšie jedlá sú všetky zo zeleniny, milujem cestoviny. Rada varím, ale nebaví ma hotelová akadémia ktorú študujem. Mám rada chodenie do knižnice, kde by som najradšej bola aj hodiny a chodila pomedzi regály s knihami. Rada chodím do prírody, najradšej v jeseni.. Fu, je to ťažšie ako som si myslela. 

Ak chcete vedieť o mne aj niečo viac, pozrite sa jedným okom na môj instagram. Pretože to, je jediná sociálna sieť na ktorej ma dokážete spoznať najviac ako dovolím. Je tam prakticky celý môj život, ktorý by som tu v jednom článku ani nedokázala opísať. 


S láskou,

Michelle.

26 views0 comments

Comments


bottom of page